Contextualització

Dades de la matèria

Any acadèmic
2012-13
Nom
ENGLISH FOR BUSINESS I
Codi Assignatura/Matèria
101304
Centre
Facultat de Dret i Economia
Departament
ANGLES I LINGÜISTICA
Cicle
1
Tipologia
TRONCAL
Extensió
1R Q AVALUACIO CONTINUADA
Crèdits ECTS
6.0
Hores
150.0
Percentatge d'ús de l'Idioma
Idioma
Percentatge d'ús
Català
0.0
Castellà
0.0
Anglès
100.0

Recomanacions (màx. 4000 caràcters)

Es recomana que els estudiants hagin assolit un nivell A2 de llengua anglesa segons els Marc europeu comú de referència per a les llengües. Es pretén que l’alumnat adquireixi un nivell B1 al llarg de l’any acadèmic cursant les assignatures d’Anglès de Negocis I i II.

Els alumnes que sol es presentin a les dues primeres proves establertes, obtindran a un No Presentat al seu expedient. A la resta, la nota final resultarà de la suma de les notes parcials.

Assignatura/matèria en el conjunt del pla d'estudis (màx. 4000 caràcters)

Es pretén que l’alumnat practiqui les destreses orals i escrites, terminologia i gèneres textuals orals i escrits relacionats amb l’Anglès de Negocis durant el quadrimestre.

Requisits per cursar-la

Prerequisits
Corequisits

Professorat

Nom
Correu
Horari de consulta
Crèdits teòrics
Crèdits pràctics
Yolanda Ribes Guerrero
yribes@udl.cat
9
Guzmán Mancho Barés
gmancho@dal.udl.cat
9
Grahame James Evans Dagger
grahame.evans@udl.cat
6
Montserrat Vives Malet
mvives@dal.udl.cat
3
Emma Dominguez Rue
edominguez@dal.udl.cat
6

Competències

Competències estratègiques de la Universitat de Lleida

  • Domini de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
    Objectius
    • Realitzar activitats de comprensió oral i escrita emprant material en línia
  • Domini d'una llengua estrangera
    Objectius
    • Aplicar diferents tècniques de comprensió lectora de textos sobre economia i empresa
    • Aplicar diferents tècniques de comprensió oral de textos sobre economia i empresa
    • Reconèixer i utilitzar vocabulari bàsic de l'àmbit de la gestió empresarial
    • Seleccionar les opcions estilístiques adequades
    • Fer una presentació oral amb suport visual
    • Utilitzar marcadors de cohesió per estructurar un text oral o escrit
  • Correcció en l'expressió oral i escrita
    Objectius
    • Seleccionar les opcions estilístiques adequades
    • Estructurar adequadament un text segons el seu propòsit comunicatiu
    • Organitzar adequadament un text segons el seu propòsit comunicatiu
    • Utilitzar conectors discursius i marcadors de cohesió per estructurat un text oral i escrit

Competències específiques de la titulació

Competències transversals de la titulació

  • Ser capaç de treballar i d'aprendre de forma autònoma i simultàniament interactuar adequadament amb els altres, cooperant i col·laborant.
    Objectius
    • Consolidar temes gramaticals proposats al programa de cada unitat
  • Capacitat de crítica i autocrítica.
    Objectius
    • Millorar la producció oral / escrita dels seus companys
  • Treball en equip i lideratge.
    Objectius
    • Produir resultats d'aprenentatge seguint una metodologia d'aprenentatge col·laboratiu
  • Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
    Objectius
    • Analitzar tendències a partir de números i gràfiques
    • Seleccionar les opcions estilístiques adequades

Continguts

Continguts de la matèria

1. Cultures (weeks 1-4)


2. Organizations; Graphs and numbers (weeks 5-8)


3. Leadership (weeks 10-13)


4. International Markets (weeks 14-16)

Bibliografia

Bibliografia recomanada

Bibliografia obligatòria

-        Cotton, D. et al. (2010) Market Leader: Business English Course Book. Intermediate level. Harlow, Essex: Pearson, Longman.

-        Wood, J. (2011) Leaving Microsoft to Change the World. PenguinReaders (Level 3). Harlow, Essex: Pearson Longman.

Bibliografia complementària

-        McCarthy, M. et al. (2009) Grammar for Business. Cambridge: Cambridge University Press.

-        Mascull, B. (2008) BusinessVocabulary in Use. Intermediate. 11th printing. Cambridge: Oxford: OxfordUniversity Press.

-        Rogers, J. (2010) MarketLeader: Business English Practice File. Intermediate level. Harlow, Essex: Pearson, Longman.

-        Strutt, P. (2010) MarketLeader: Business Grammar and Usage. Harlow, Essex: Pearson, Longman.

-        Strutt, P. (2010) MarketLeader: Essential Business Grammar and Usage. Harlow, Essex: Pearson, Longman.

Diccionaris bilingües i monolingües de Business English

-        Alcaraz, E. & B. Hughes (1996) Diccionario de términos económicos, financieros y comerciales.Inglés-Español, Spanish-English. Ariel: Barcelona

-        Longman Business English Dictionary (2007) 2nd edition. Longman: Harlow, England.

-        López, S. & D. Watt (2002) Diccionario Oxford Business. Español-Inglés. Inglés-Español. Oxford:Oxford University Press.

-        OxfordLearner’s Pocket Dictionary. Dictionary of Business English (2006) Oxford:Oxford University Press.

-        WebFinance Inc. (2007-10) BusinessDictionary.com. See: http://www.businessdictionary.com

Gramàtiques d’Anglès General i Llibres de Vocabulari

-        Redman, S. (1997) EnglishVocabulary in Use: Pre-intermediate & Intermediate. Cambridge: OxfordUniversity Press.

-        Swan, M. (2005) PractialEnglish Usage. Oxford: Oxford University Press.

-        Swan, M. et al. (1997) How English Works: A Grammar Practice Book. Oxford: OxfordUniversity Press.

Websites sobre Business English

-        Bob Wilson’s Auto-English (2005) Free Online and Handout English exercises. See: http://perso.wanadoo.es/autoenglish/index.html

-        Business English Pod Ltd. (2006-10) Business English Pod :: The Business English Podcast for Online ESLWorkplace English Training. See http://www.businessenglishpod.com

-        English as a Second Language Podcast (2011) English Pod: English for Everyone. See: http://www.eslpod.com/website/index_new.html

-        Vinet, D. (Bordeaux U. France) (n.y) Principles of Economics.
See:
http://langues.u-bordeaux4.fr/ANGLAIS/DIAECONOMICS/ECO1/speechi.html